Το σχολείο μας είχε τη χαρά να συμμετάσχει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Βιβλία–Σωσίβια», μια ξεχωριστή δράση φιλαναγνωσίας που αναδεικνύει τη δύναμη των βιβλίων ως πολύτιμων συνοδοιπόρων στη ζωή μας.
Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες και συζήτηση, τα παιδιά ταξίδεψαν στον κόσμο των συναισθημάτων, ανακαλύπτοντας πως τα βιβλία μπορούν να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε καλύτερα τον εαυτό μας, να εκφράζουμε όσα νιώθουμε και να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες με αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση.
Η εμπειρία αυτή χάρισε στους μαθητές και τις μαθήτριές μας όμορφες στιγμές μάθησης και δημιουργίας, ενισχύοντας παράλληλα την αγάπη τους για το βιβλίο και την ανάγνωση. Οι μικροί μας αναγνώστες έφυγαν με το σημαντικό μήνυμα ότι κάθε συναίσθημα είναι μέρος του δικού μας ταξιδιού και ότι τα βιβλία μπορούν πάντα να αποτελούν ένα πολύτιμο «σωσίβιο».

