Το βράδυ της Παρασκευής, στις 5 Ιουνίου σε μια ζεστή και συγκινητική ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε η τελική γιορτή της Γ΄ τάξης με θέμα το διαχρονικό παραμύθι «Ο Εγωιστής Γίγαντας» του Oscar Wilde.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες, μέσα από θεατρικά δρώμενα, τραγούδια και χορό, ζωντάνεψαν την ιστορία του Γίγαντα που, από την απομόνωση και τον εγωισμό, οδηγήθηκε στην αγάπη, τη φιλία και την προσφορά. Με αυθορμητισμό, εκφραστικότητα και ενθουσιασμό, τα παιδιά ανέδειξαν τις αξίες της συνεργασίας, της αποδοχής και της αλληλεγγύης, στέλνοντας ένα αισιόδοξο μήνυμα σε όλους.
Η παράσταση αποτέλεσε το επιστέγασμα της δημιουργικής δουλειάς που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να εκφραστούν καλλιτεχνικά, να συνεργαστούν και να μοιραστούν με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς τους το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ τάξης για την εξαιρετική τους παρουσία, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που με αφοσίωση και έμπνευση συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης. Ευχαριστούμε επίσης τους γονείς για τη διαρκή στήριξη και παρουσία τους.
Η όμορφη αυτή γιορτή έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο μια δημιουργική και γεμάτη εμπειρίες σχολική χρονιά, αφήνοντας σε όλους χαμόγελα, συγκίνηση και τις πιο γλυκές αναμνήσεις. Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και ξεκούραστο καλοκαίρι!